Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si z e-shopu www.skingarden.cz objednali, můžete ho do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit. Pro vrácení zboží prosím využijte vzorový formulář "Formulář pro odstoupení od smluvy", který si vytisknete, vyplníte a spolu se zbožím a dokladem o koupi (faktura zaslaná na Váš e-mail) zašlete na adresu:

Patrik Igaz
Mánesova 911/30
120 00 Praha 2

Osobní vrácení zboží není možné. Veškeré náklady, které vznikají vrácením zboží (balné, doprava od zákazníka do provozovny) jsou hrazené zákazníkem. Částka za vrácené zboží Vám bude navrácena do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží přijato zpátky na provozovně. Částka bude navrácena na Vámi uvedený bankovní účet.

Prosím o zasílání zboží v původním neporušeném obalu bez známek použití. Z hygienických důvodů nelze vrátit produkty, které byly částečně spotřebované nebo vyňaty z původního obalu. Stejně tak není možné vrátit zboží z důvodu nevyhovující vůně, barvy nebo konzistence, protože již došlo k otevření produktu a tím k jeho kontaminaci.

Zboží prosím zasílejte v pevné krabičce, zabalené do výplňového materiálu (papír, karton, pěnové kousky), aby během přepravy do provozovny nedošlo k poškození obalu produktu. Pokud bude obal produktu poškozen nevhodným zabalením při přepravě během vracení zboží, poměrná část ceny produktu bude odečtena za toto poškození.

 

Reklamace zboží

Jestli se zbožím, které jste si zakoupili v e-shopu www.skingarden.cz, něco není v pořádku, kontaktujte mne prosím e-mailem na info@skingarden.cz. Do e-mailu prosím napište důvod proč a jaké zboží chcete reklamovat. Pro rychlejší vyřízení Vašeho požadavku prosím napište číslo Vaší objednávky. Následně prosím zašlete zboží, které chcete reklamovat a doklad o koupi tohoto zboží (faktura, kterou jste dostali e-mailem) na adresu:

Patrik Igaz
Mánesova 911/30
120 00 Praha 2 

Zboží prosím zasílejte v pevné krabičce, zabalené do výplňového materiálu (papír, karton, pěnové kousky). Reklamované zboží prosím neposílejte na dobírku. Jakmile zboží obdržím, zašlu Vám informaci o této skutečnosti a o přijetí reklamace.
Vaši reklamaci vyřídím nejpozději do 30 dnů (zákonem stanovená lhůta, budu se ale snažit vyřešit vše potřebné co nejdříve). Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašlu Vám náhradu v podobě stejného druhu zboží. Pokud nebude možné zboží vyměnit, budou Vám vráceny peníze na Váš bankovní účet v hodnotě ceny vráceného zboží a dopravy ve výši 59 Kč.